En bra rubrik?

ja, det var ju svårare att komma på än en kan tro.. Så nu får det bli som ovanstående, men rubriken är väl inte allt, eller?
Iofs så läser jag ju faktiskt rubriken först, vid närmare eftertanke så har jag nog aldrig träffat någon som läser nerifrån och upp. Hur som helst, om den är ointressant så brukar jag inte bry mig speciellt mycket om texten, shit tänk så kommer ingen orka läsa min blogg nu bara f'att jag har en "crapy" rubrik..  :o

Dagen då, ja den började i vanlig ordning med ångest för att klockan var 15:46 eller nå sånt, kanon-kul, not. I allafall så kolla jag som alltid SMS-inkorgen, tönt som man är. Och som tur var så hade jag fått några, men sen är ju vissa mer intressanta än andra. ;) Får se om man får ett godmorgon mess imorgon, som utlovat, spännande är'e.. närstan så spännande att jag måste sova på en gång bara f'att se. :b Hehe, ne inte riktigt ännu, har lite jobb som Skall göras innan jag sover, som alla andra kvällar denna vecka. Så där har ni förresten ursäkten också, jag har pluggat/jobbat hela nätterna senaste veckan, och min dygnsrytm är fcuk'd up. Men det jämnar nog ut sig när jag kommer ner till Silly bejbi, bättre väckarklocka får man leta efter, på alla plan. <3
Tänkte kanske åka ner nu nästa vecka och hälsa på han, eftersom att det verkar vara omöjligt att få lägenhet i Kungälv, men men, bara jag får träffa han och fylla på tanken så klarar jag mig nån vecka till. Passar nog på att hälsa på lite folk samtidigt, så det blir nog följande;

1. Bejbi i Kungälv. <3
2. Hälsa på Henke och Emelie i Ödeshög.
3. Hälsa på familjen Broman i Strängnäs.
4. Avsluta med att spendera lite tid med mina änglar på Väddö.
   



Sådärja, blev ett litet uppehåll där men fortsättningen på dagen kommer väl här då..
Efter att jag läst mina intressanta och mindre intressanta meddelanden, så åkte jag till Fredrik som hade bakis-ångest i vanlig ordning, tog en kopp kaffe där och kollade på Presley, man kan sitta hur länge som helst och bara glo på den där hunden, den har så skumma saker för sig, undrar vad som försigår i en hunds hjärna?
Jaja, efter kaffet så åkte vi och hyrde film sen vidare till David, hunden var ju självklart med då F var hundvakt. Så vi kollade film där och surra lite skit, det var trevligt och man fick skratta lite, glatt. (Y) Efter filmen så körde jag hem F, snackade lite med han och Steffne som också mantlar ångestens tunga kappa. :p

Och senare samma dag, ligger jag här i sängen och kollar Comedy Central och försöker kanalisera min koncentration mot datan och inte på TV'n men det går ju som det går, och då formulerar man ju sig i texten också efter det. Så om jag skriver osammanhängande och om det är jobbigt att läsa så är'e inte mitt fel, det är Becker's. :b
På tal om att kanalisera koncentration så ska nog börja lite seriösare med meditering, kan ju vara kul, se vart man hamnar. Har man tur så lär man ju komma ända bort till Nirvana, och det är ju en bit dit vad jag förstått. Ne men seriöst, kul med meditation det är ju ett ganske brett område, sen när jag kan meditera så ska jag avancera vidare till ninja i min jakt på total kontroll och evigt liv, mohahah!

Ne men kärlek är ju intressant, det går verkligen inte att kontrollera, alls. Inte för att jag sku vilja ändra nått just nu. :)

Men vad söker man, i början kan det vara ett fint ansikte, som blir till en fin människa, som i sin tur blir en fin person, vidare till en fin personlighet och allt är bra, man uppskattar det mesta. Men sen? Vad händer, jag vill ha svar, jag vill veta så man kan undvika det. :b

Jag vet iaf en bov som inte kommer in i mina framtida förhållanden, RUTIN heter den boven.
Visst rutin är bra, absolut inge fel på att ha rutiner. Men i förhållanden så har den fan inget att göra. :p

Men nu har jag låtit mina funderingar sträcka på sig alldeles för länge, dags att fortsätta fundera utan att föra anteckningar, lär bli sittandes här hela natten annars. ^^
Så, gonatt och sov gott, kram på dig cupcake. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0