En finne sabba min bil idag..

..trodde jag först, men så var inte fallet för jag löste det, var inget. Och även om han hade gjort det så hade jag inte kunnat säga så mycket, jag slarvade ju ändå bort hans skoter i fyllan i vintras, haha men det är en heelt annan historia och det ska vi inte gå in på. ;b                                      

En finne vid namn Stefan.
  

Bättre rubrik idag? Hmm, jag tycker! (Y)


Ja, idag har jag faktiskt vaknat en timme tidigare, det var bra  Eller, egentligen vaknade jag typ.. 08.00, ställde klockan så jag skulle kunna kolla inkorgen och ge en bra människa en bra start på dagen, och allt gick bra, jag vaknade, läste, började svara och sen fallerade det, jag somnade mitt i svaret och vaknade igen vid 11 tror jag, skickade meddelandet och somnade om igen. Men huvudsaken är väl ändå att jag försökte, det var ett tappert försök, blod svett och tårar. ...Ne, inte riktigt men nästan. ;)

Efter mitt uppdrag så åkte jag till Fredrik och hälsade på, han var inte hemma så jag drog en ghetto och gick in balkongvägen, dörren stod öppen så, ringde till Fredrik och sa att jag var "hemma" så han, Stefan och Sampe kom så åkte vi och kollade en lägenhet till Stefan, den var inte nice, så vi åkte lika fort. Åkte ner till Fredrik igen och satt och kollade TV, eller det var ingen som palla kolla på TV för Sampe höll i zapparn och då var det nyheterna på SVT1 som gällde, och det är inte niceprice. Vi låg där ett tag och funderade på vad man ska ta sig till i denna skugga. Sirkka var gay och värmde matback. Vi andra fick vänta i jävla 40min på hans mat innan vi kunde åka och käka på stan, nya thai blev det, maten var god men jag var ju som vanligt för hungrig för att kunna äta ordentligt. Efter maten åkte vi på Empes och plockade upp mat till Fredrik K, så sku vi åka till han och då börja bilen fula sig, men vi tog oss till honom iaf och han fick varm mat. :) Sen åkte jag till Stefan (kusin) och skulle ha hjälp med bilen, men jag hann fixa det medans han sövde dottern. Så när han var klar så ville jag skruva ihop en båtmotor som han hämtat från byn, och det ville han också, glatt. Så vi pula på där i garaget, surra lite skit om allt möjligt, trevligt som alltid när vi håller på. :)

Och nu ligger jag hemma och kolla världens bästa tv kanal - Discovery Channel. (Y)
Ska väl ta och jobba sig lite också, men man är ju slipad, kommer hela tin på nya saker som jag måste ta itu med före, dock inte onödiga saker, bara inte.. jobbet. :p

Ne nu ska jag duscha och fixa en nattmacka, eller nått. Sen ska jag sätta på världens tråkigaste film i hopp om att somna någorlunda tidigt idag, ge mig en lyckospark.

Kram på dig. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0