En kväll på krogen..

..NYKTER! Jepp, det var faktiskt inte så ruttet som jag trodde det skulle vara, rätt trevligt faktiskt, man träffa mycket folk, och så kommer man ihåg det efteråt. (Y) Helt klart nått jag hade kunnat göra igen, kommer nog dock välja att inte göra det men sånt vet man ju inte så noga! Hur kommer man på en sån vansinnig idé som att gå på krogen nykter då? Jo, min vän Fredrik har jouren denna vecka men han var så sjukt sugen på krogen, och snäll som jag är så ställde jag upp på att chocka världen och gå nykter. Så vi åkte på Landströms och surra lite med Jenny och hennes kompisar som var där, vi drack en lättöl sen åkte vi på en fest men stannade inte så länge, åkte tillbaka till Landströms och sen Arran, drack mineralvatten m. citron. (Y)

 

Min vän Fredrik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0