En lyckad helg..

..trots 0 promille-grejen. Faktiskt rätt kul att gå på krogen nykter, haha man får ju tid över att skratta åt fulla mäniskor när man inte själv går omkring och fyllar sig. :D Fan tänk att man är sådär när man är på flaskan, hojja hemsk tanke. Nog är'e slut på mina karatefylla dagar, HAHA fyfan va skönt.
Lär ju bli se hur det går med den saken.. ;p


Idag har vi inte gjort så mycket, vaknade typ 07.55 (?) av att Malestam flög ner på vardagsrums golvet, sliten som en ekorre på syra. Sen låg han där och svor men de lukta så jävla mycket sprit att jag somnade om igen.
Vaknade senare vid 12 av att Sirre-pirre sprang omkring och snacka om kaffe, så vi drack kaffe sen stack vi och käka på stan. Missnöjet går inte med ord att beskriva när jag hittade ett hårstrå i maten. Fyfan så äckligt, kan man inte hålla reda på sina jäkla hårstrån så får man väl vaxa hela kroppen, och se ut som en jävla nakenhund men hellre ser jag en person som ser ut som en nakenhund än hittar hår i maten.. Som förövrigt smakade kalsongrand. :(

"I give this restaurant, 3 thumbs down!" /Homer Simpson

Efter min misslyckade lunch åkte vi tillbaka till Fredrik, så kom de massa folk och en full, naken norsk, hehe.
Lärde mig en ny lek som jag ska utöva på någon omedveten stackare. ;D
Senare.. Dom åkte hem och jag och .. gissa? Fredrik åkte ner till hans föräldrar och drack kaffe och hämtade en kökslampa som inte gick att sätta upp för det fanns inte rätt tooools. Sen åkte vi och hämtade Finnen och hyrde film, åkte till Freddan och väntade på resten av sällskapet, Jenny och Tove. Vi slog på filmen och dagens andra missnöje var ett faktum, kanske den sämsta, mest långdragna film genom tiderna. Det gick ju inte så jag fick ett meddelande som löd; Sätt dig jättenära TV'n och läs högt vad som står. Haha, så hade vi börjat leka nån jävla sms-lek, hah va gör man inte för ett skratt eller två. :p
Sen hände det inte så mycket mer, vi flumma på med det där hela filmen sen blev klockan mycket så vi åkte hem.

Och nu ligger jag och kollar Comedy-central och ska eta mat UTAN hår. (Y)
Kram!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vafan! Du förföljer ju mig överallt Jonas.. Vad är nu detta? haha :b

2009-09-01 @ 20:20:21
URL: http://jennymariecarlsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, ne nu tror jag allt att du hittar på. :D

Jag har faktiskt bloggat sen 1992, så det är nog tvärtom. :p

2009-09-04 @ 00:36:15
URL: http://detskerinteibaksaetet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0