Gaah, v37!

..ja, inte förrän v37 kan jag åka ner till hjärtat, Lena skulle åka ner nästa vecka och ska hjälpa Hannah att flytta, hon har fått ny egen lägenhet nu, så det är ju bra. Hade ju kunnat åka ner och bo på hotell eller vandrarhem men då kommer jag ju ner mitt i flytten och det känns inte som att det kommer bli över så mycket tid för lugn och ro så väntar hellre en vecka till, blir nog bäst så. :)

Första gången i papis famn, hahaha kolla flinet. <3



Vilostund. :)



Mjaa, vad har jag hunnit med sen sist, åkte upp till Fredrik och drack kaffe med han och Jenny, kolla lite tv sen åkte vi på konsum och F handla käk och sånt. Efter konsum åkte vi tillbaka till F och kolla film, 'Fun with Dick and Jane', lr slö-kollade är väl rätta ordet, jag satt och var upptagen som f*n med min Farm. ;D Sen käka ja pizza och vi kolla lite serier.

Imorgon fyller farsgubben år också, ska gå och köpa pressent imorgon på dan så ska sova Snart!
Typ, nu. Gonatt! :)
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0