Nu blev det sent igen..

..men jag har faktiskt en riktigt bra ursäkt, jag har pluggat bloggiologi, och jag börjar förstå lite men kan ju inte påstå att det går fort, därav rubriken. :p Eller ja, har pysslat lite med andra hemsidan också, men det är ju inte riktigt lika kul.

Och idag sov jag bort halva dagen, inget nytt under solen där inte.. Vaknade vid 16 tiden, fick genast ångest över att klockan var så mycket, ringde runt lite och kolla om nån ville ta en bärs (fick nämligen veta att det var surströmmings premiär idag) då får man ju ta en öl eller två tänkte jag, men neeee det gick ju inte. :'o Efter att jag bölat ett tag så åkte jag och hämtade Empes sen vidare till Jocke och Johanna (JOPPI, som hon hellre vill kalla sig) och kollade 'Freddy got fingered' och 'Vi hade i alla fall tur med vädret, igen'. Haha, jo nog har man sett dom förr men jag blir fan inte less. ;b
Ja jag vet, Empes idag igen, måste sluta med det där, även om jag inte blir fettis (just nu) så lär det ju sitta i blodkärlen sen stupar jag när ja är 30-35 år gammal på nån snabbmatskedja.
Jag borde nog bo i amerika, och springa omkring och vara tjock med alla andra tjockisar som går om kring där och äter sina fettiga mackor och dricker energidryck, även kallat hjärtattack på burk.

Det som är mest störande med hela grejen är att, jag tycker egentligen inte ens om hamburgare och pizza, visst det är ju gott ibland, men nu har det blivit att man ätit det bara för ätandets skull. Tror fan att jag är en feeder och mitt offer är jag själv..

Imorgon (idag om några timmar dvs) kl: 0600 ska jag åka till Luleå med farsan och hämta bror min och kanske sälja en bil, eller det var tänkt att det skulle bli så, men sen kom jag på och vart även påminnd om att Ricke fyller år idag, eller hon fyllde i förrgår men hon ska ha fikat idag så då kan jag ju inte fara. Ska åka med Fredrik idag och kolla om vi hittar nån pressent, men då kommer ju frågan; vad köper man till en tjej? Om det är en flickvän är det ju inte så svårt, men då finns det ju också lite mer att välja mellan, he he. ;D Men hur köper man en pressent till en kompis flickvän Men som även är en vän till en själv? En kniv, flugor, cykeldäck? Vin, vin kan man köpa, det är ju gott. :) Jaja, ser ju vad vi hittar på, får väl ta disken i värsta fall om vi inte hittar nå.

Jag saknar min lilla pojke, nu har det gått snart en månad sen jag fick hålla om honom, ska åka ner nu snart och hälsa på iaf, läär ju ta ett tag att få lya, men nu vet jag inte ens om jag vill/borde flytta ner.. men det är ett senare bekymmer, just nu vill jag bara träffa min lille prins. <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0