Nu har jag gjort en blogg..

..men det är inte riktigt sant för jag hade en gammal som ploppa upp när jag skulle göra en ny, men jag hade inte skrivit en enda rad i den så man kan säga att den är ny. Och så sa jag även att jag inte skulle skriva nånting i den för jag sku försöka lära mig allt först så att jag sen kunde sprida mina kunskaper vidare, men vem försöker man lura, kommer ändå sluta med att jag sitter och frågar personerna eller rättare sagt  personen i fråga om hur man gör. ;p

Men, nu ska jag iaf skumma igenom detta här, och eventuellt lära mig nått. Lär ju uppdatera snart om hur de gick, finns en överhängande risk att jag inte skriver nå mer bara för att jag inte fattar nått, blir förbannad och lägger ner det här med bloggande på en gång. Men gör ett försök iaf.. let's get cooking. :D 

Kommentarer
Postat av: sara

fan va cool du är ;) !

2009-09-01 @ 17:21:13
URL: http://sassin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0