Dåååålig uppdatering!

Ber om ursäkt för det, till er 3-4 som väljer att läsa, höhö. :b

Vad har hänt sen sist då? En massa mycket, och jag orkar inte ens skriva om det för då blir jag knapprande här hela natten, men jag har varit på vift iaf. Varit hos bejbi i Göteborg, sen hos Henke och Emelie i Ödeshög och sen hos grabbarna grus i Strängnäs. :)

Men tillbaka till "nuet"..

Vaknade vid 11 idag (braa där), Stefan ringde vid 12 och sa att vi ska åka och hämta en bil och att jag skulle fixa tågbiljetter. Upp och hoppa, fixa till sig lite.. det lilla som går att fixa dvs. Sen kom S och hämtade mig, så åkte vi ner och bytte bil, åkte till tåget och sen bar det av. Efter en stund på tåget så drog vi gemensamt slutsatsen att det var riktigt kallt i vagnen så S snurra iväg och sökte nå sorts värmereglage, de hittade han som tur var så han drog den på max, tog väl ungefär 20 min sen hade vi riktig govärme i hela vagnen. ;P Var riktigt fint väder också så jag unnade mig en öl, och god var den. Vi åkte tåg, snackade skit, drack kaffe och hade det trevligt. :)
Väl framme i Luleå kom Erik och hämtade oss, åkte förbi Statoil en sväng sen mot Älvsbyn och titta på bilen, den såg bra ut, först.. Men efter noggrann genomgång kom vi fram till att den läckte olja ur topppackningen och att ena drivaxeln glappa, inte bra. Jaja han drog ner priset lite och så, vi tog den ändå. Åkte hem till snubben och skrev papper och drack kaffe sen började vi rulla hemåt, smått oroliga över att vi inte skulle komma ändå hem. Men som vanligt när vi är ute och luffar så får man vara beredd på det mesta, det ska vara lite spännande.. Och ännu mer spännande blev det när airbag lampan började blinka, det tog inte långt tid förrän båda hade dragit stolarna så långt bak som det bara gick och lite till. :p 
Jadajada, åka massa bil, surra massa om både det ena och det andra.. Både roliga och inte så roliga samtalsämnen dök upp men det är väl bra i helheten, gutt med lite filtrering.

...Och efter några timmar i dödsfällan så var vi hemma, hämta 340'n från tågstationen sen hem och krubba, och nu kollar jag 'Time Warp' och ska sova typ.. nu snart. 


                         Jag saknar min lilla prins, så mycket. :'( 

                 Tittut älskling. <3

                 Du är hela min värld älskling. <3

                 Det går inte med ord att beskriva min kärlek till dig, du är det vackraste jag någonsin skådat och jag älskar dig mer än livet. <3 /Pappa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0