Gå upp i vikt!

ÄR SVÅRT, alla säger ät mera, du äter för lite och blaha blaha. Men om man inte kan våldsäta som alla andra verkar kunna då, för jag kan då fan inte, jag spyr bara då. Någon som ha nå tips?
Har iaf läst på lite om olivolja nu och det ska tydligen vara bra, 1dl/dagligen ger 1kilo/veckan så om man överdoserar det lite så borde det ju bli kanon. (Y) Det var någon som hade skrivit nått om att det skulle vara hälsofarligt men hittade inget om de, någon som vet nått? Har ju prövat grädde förr och det om nått är ju så fruktansvärt vidrigt, usch! Skitsamma, jag ska iaf ge olivoljan en chans, sen får vi ju se om jag sprängs eller nått sånt, kanske dör av "oljeöverdos" men det tror jag ju inte. :D
Nu ska jag iaf börja min kur, 2dl olja, skål på det!!

                                                                            


Nu har jag bytt första bajsblöjjan också, det är ju inga småkluttar som förr då man fick byta 30ggr/dag, nu är det ett lass, och då är'e ordentligt och så luktar det ju inte sött och lite gott som förut, nu luktar det bara skit, helt underbart. :b
Får ju spola av hela gossen under duschen nu när man byter, men det är ju bra. Han utvecklas ju åt rätt håll. Inte som Benjamin Button, men shit vilken bra film det är, helt sjukt bra! (Y) 
Nu ska vi gå ut och gunga en sväng. :)

Fick vakna till en underbar vy imorse igen, Silas låg och peta mig på näsan och titta på mig med sina stora vackra rådjursögon. <3 

                               Älskling med ögonen. <3


Kommentarer
Postat av: Lisa

Så sjukt jävla söt han är :)

2010-02-24 @ 09:42:19
URL: http://stridsmanl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0