Reboot myself..

Jajamen, nu jäklar.. Spriten står på hyllan, och där skall den stanna till som tidigast nyår. Ska köra seriös träning och kost nu och få lite Rutin. Är så less på att bara kröka och slira, käka skräpmat 24/7 och ha ångest varje söndag, men nu är'e minsan slut på det, och det bästa är att ingen tror att jag kommer kunna hålla't och det gör mig bara ännu mer taggad för att göra det. :)

Nu undra ni som väljer att läsa kanske varför jag skriver det här, här? Det är mest som en liten påminnelse till mig själv ifall jag skulle bli sugen nångång, lär ju inte dröja så länge innan jag måste sätta mig ner och läsa ovanstående. :p


Idag har jag..

Vaknat vid 11 (tror jag), åkte och hämtade Pelle och Viktor sen mot stan, gick på 'Brända' där vi handlade följande. Jag; Grillad kyckling m. couscous och fetaostsås, trocadero och en kaffe. Pelle; Kyckling-sallad, Rostbiff baguette, Cola och en kaffe. Viktor; Rostbiff baguette, wienerbröd, apelsin läsk och en kaffe. Rätt ingående förklaring där men det kanske är nån som tycker det är kul också. :b Så vi satt där ett tag och fikade, de var gutt. :) Efter fikat gick vi på bolaget, där köpte Pelle öl som om det var hans sista dag i livet, jag däremot köpte.. INGENTING! (Y) ...Viktor vågade inte ens gå in på bolaget utan tog min nyckel och gick och satte sig i bilen direkt, haha. ;b
Efter bolaget körde vi Viktor till sjukhuset där han skulle röntga handen för att se om han får ta av gipset, vet inte hur det gick, hoppas det gick bra dock. :)
Sen åkte jag och Pelle några varv på stan, de var riktigt kul. Ne, det var de inte så vi åkte till Team Sportia och skulle köpa träningsbyxor till Pelle, vilket jävla projekt jag säger då det, som att gå på loppis med min svägerska, man kommer in men sen är man fast. Men till slut så hittade han ett par som han gillade, så vi gick för att betala MEN.. då såg jag mössorna, och då måste man ju testa alla och köpa en åtminstonde en, så det blev en neon-orange typ toppluva. As schnygg. ;D
Efter det så åkte vi på El-giganten och skulle skälla ut en försäljare för att hon sålt en kass mobil till Per, men så träffa vi Loffe och han förklarade hur Per skulle gå tillväga för att lösa sina problem. Så prata vi lite med han och så, sen köpte Per en USB-kabel som han tydligen behövde för att föra över sina kontakter osv.. Sen körde jag hem han till Fredrik och åkte hem själv och vilade innan gymmet, stekte 2 ägg och pressa i mig dem, sen åkte jag och hämtade Per, fredrik och Sirkka så åkte vi och tränade, och fyfan va kul det var, helt underbart. :)

Efter gymmet åkte jag hem och svepte 2 råa ägg och tog en dusch sen tillbaka till Fredrik och kollade Idol, sen kom Sandra förbi också en sväng, surra lite skit sen åkte hon igen. Vi kolla teve och så, sen skulle Pelle börja fixa sin mobil med USB-kabeln som han inhandlade tidigare idag, SUCK fel jäkla kabel.. Då blev han less och tog en tröst öl, och då var ju Fredrik också tvungen att ta en. Vilka vänner man har, alkade jävlar. :p

Nu ligger jag i sängen och "kollar" 'Seinfield', har nyss bokat biljetten till Götet, på söndag åker jag, ska bli så jävla kul att träffa min lilla prins igen, alldeles för längesen, saknar han så jag blöder inombords. <3


           Pappas födelsedag, fick Batman boxers av bejbi. :) Puss på dig, pappa älskar dig mest!


Men nu ska jag sova, börjar bli trött i normala tider nu igen, skönt! Hade gutt och godnatt.
Puss på dig sunshine!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0