Slitsamt!

Jess, har varit fyllechaffis fredag-lördag heeela dagarna och hela nätterna. Omringad av öl satt jag på fest och funderat på varför jag gör detta mot mig själv, men kom på att i vissa fall hjälper det ju att utsätta sig för sånt som man allra minst vill, för att kunna gå vidare. :p Men det var rätt kul också, kul och se en fest från ett nyktert perspektiv. ;b

Trots alla jobbiga fyllon och en och annan idiot så har helgen varit den bästa på länge, tack för att du tog dig tid trots att du kanske borde sovit. :)

Och nu är jag i Götebååårg, blev väckt av världens finaste lilla korv imorse, slog upp ögonen så låg lilla skimmy där och tittade på mig. <3
Nu ska vi gå och handla mat, sen vet jag inte, gosa lite med lillgubben. :)


                      Papi älskar dig mest gubben. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0