Vagnpromenad med lilla prinsen. :)

Tog en liten promp till Willy's och köpte lite mat. Ok.. jag ska inte vara oärlig, jag köpte snus också. :(
Men man kan ju inte sluta sådär på stört, men sluta ska jag, jävla säkert. :)
Inte så mycket att skriva, hände inte så mycket. Köpte mat, en glass, snus, läkerol och den där nya O'boy dark (Hannah som prompt skulle ha den), vilket jävla missnöje de också var, smaka precis som vanlig O'boy bara de att den var sämre, och smakade inte alls mer choklad, men däremot mindre. :o 

..Jo glassen där, jag gillar ju inte glass men Hannah ville ha en så då köpte jag också en, en Geisha strut. Vet inte vad jag tänkte, jag gillar varken glass, geisha eller strut. Men tog en tugga och såg att det var nougat i den så tänkte att jag skulle äta den iaf, så bet lite charmigt bort våfflan runt omkring och spottade ut den till skatorna, sen fick jag tag i nougaten, den var god så jag tog en större tugga och fick hela i munnen, de blev alldeles för mycket nougat då och så sved det bara i halsen.. De sluta med att jag var både missnöjd och törstig. Kanonkul!

En sak till var det, en liten grej som störde mig, såg ett lite äldre par som var ute och gick med en barnvagn, så skulle dom gå över vägen. Farbrorn gick först med hunden, så kom det bilar och då springer tanten efter med barnvagnen?!? Är det värt att "gå" om man vet att man kommer behöva springa för att hinna? Njaa, då väntar iaf jag hellre dom där extra 10 sekunderna.

Tänkte slänga upp lite färska bilder på bejbi, och så tog lite bilder på vägen, dom kommer här.


Ögonen, så vackra. <3  Pappas älskling, så förbannat vacker. :)  En sömnig gosse. <3  Inte lätt när madrassen tar slut. :p  Älskling. <3  Nerpackad för avfärd. :)  Ute och trampar. :D    En liten tjockis på Willy's. :)  Grönt gräs, ska jag skicka lite? ;)  Sen blev Silly hillbilly less på att åka vagn. :O :p    .... Och då gick vi hem igen. :)


Och nu är jag trötter, så nu blir'e att krama kudden. Gonatt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0