Fått mycket gjort idag!

Vaknade som vanligt av klockan som ringde 09.45. Ställde den för ett par dagar sedan och har inte kommit mig för att slå av den ännu, så den ringer varje dag, och det är lika irriterande varje gång. Ska nog slå av den nu, när jag ändå tänker på det! Jaja, somnade iallafall om igen och vaknade vid 11-12, vet inte riktigt. Gick och mötte Silas och H utanför biblioteket, var där ett tag, skrev ut lite papper som jag skickade upp till far i Kiruna. Sedan gick vi på stan och kolla läget, hittade en fin röd ryggsäck i "galon-plast" (?) till Silas, röd med myror på. Så den fick han, han blev glad. Sen gick vi på Maxi, H handlade lite mat och jag och Silas tittade på. Efter det köpte jag kuvert och frimärken till papprena som jag skrev om tidigare. Jo, vi köpte räk crêpes också som vi åt när vi kämpat oss upp för den långa backen upp till H. Silas åt inte så bra idag heller, han har haft feber som 2 senaste dagarna, men det börjar släppa nu. :) Medans vi åt hade Silas fullt upp med att springa runt och revir markera i lägenheten och fisa alvedon fisar som lukta paracetamol = eeuw! :D

Sen bajsade han i hörnet bredvid sängen, men han var som vanligt en duktig pöjk och kom och hämtade mig och visade sin lilla hög. (Y)

         Silas. <3   Ute och går i regnet, lilla riddaren. :D   Cowboy killen. <3   Silas med sin nya fina ryggsäck. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0