Photoshop..

Är svårt när man bara har två hjärnceller och båda bråkar med varandra.

Hjärncell #1: "Ska jag slå dig i ansiktet eller?" 

Hjärncell #2: "Slå då, men då har du ingen kompis!"
Idag har vi hunnit med rätt mycket fast jag sov rätt länge, vart på biblioteket, sen hos Maria och Bengan och lekt i snön och tittat på fåren. Jag tycker inte får är så söta, dom har smutsig ull i rumpan också, yuck! 

               
Efter vi hade tittat på fåren och lekt i snön så åkte vi och tittade på ett hus, eller en gammal herrgård är det. Det hade potential, men behövs en del arbete på den! Sen åkte vi och käkade i Svanberga innan vi åkte hem.
När vi hade ätit klart fick Leah och Julia varsin klubba av personalen, dom tackade sås nällt och kom springade, glada som tusan, godis fast det inte är lördag. :D

Jag: Meh, fick ni godis, fast det inte är lördag va?
Eva: Nä men, får man äta godis fast det inte är lördag? 
Julia: Jag troj inte dom förståj det.

HA-HA, klockrent!

När vi kom hem så nattade vi kidsen och satte oss och kollade 'Dating in the dark' bara för att brorsan har tjatat om det där jäkla programmet hela veckan, haha. Sen var det 'House' och sist 'Cougar town', beeeest! :)


Och nu sitter jag och försöker lära mig Photoshop, svårt som sagt. Men det går framåt, tror jag! Håller på med en bild på 'Alice in woderland - Horror edition. :D Kommer en bild, fast den är inte klar ännu, men ändå. :b

         
Imorgon ska jag promenera dubbelt så långt som jag vanligtvis gör för jag hann inte idag, så det så!

PZ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0