Till er, mina trogna läsare..

Vars liv faller samman om ni inte får läsa om mitt överintressanta liv! ;)

Snart blir jag farbror igen och Leah och Julia blir store(a)systrar, och Silas får en till kusin att leka med. :)
Eva ligger här och har värkar, och jag är mamma-vakt. Resten av familjen är inne i norrtälje och hämtar nån laddare till mamma och sen skulle de till "Lekrymden".
Jag saknar Silas, och min plast-son Valter. :)

Så nu har jag kommit igång lite smått, babysteps blir'e såhär i början efter uppehåll!

Ni får hålla till godo med dom här korta raderna för den här gången, kommer mera.. kanske redan ikväll, man vet aldrig. Tålamod är en bloggare/bloggerska's bästa vän, och med dom visa ord stämplar jag ut. Over n' out! 

                 Silly-bejbi. <3

Kommentarer
Postat av: Elin

Och Valter saknar dig! (Vi me)

2010-05-08 @ 11:48:26
URL: http://livetmedvalter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0